Vaším hlavním úkolem bude příjem zakázek, jejich zpracování a poskytování co nejlepší péče a odborného poradenství zákazníkům. Budete spojovacím článkem mezi zákazníkem a ostatním servisním personálem, podílet se budete na plánování kapacity dílny a také odpovídat za kontrolu servisních prací.
NÁPLŇ PRÁCE
- Příjem a zpracování zakázky do servisu
- Péče o zákazníka v průběhu celého servisního procesu
- Řešení rozsahu, ceny a trvání servisních prací
- Plánování zakázky pro servisní dílnu
- Monitoring vývoje, provedení a dodržování termínů servisních prací
OČEKÁVÁME
- Mít chuť pracovat na této pozici
- Vlastnit řidičský průkaz sk. B
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Zvládat práci na PC
- Být spolehlivým partnerem našim zákazníkům a kolegům v týmu
NABÍZÍME
- Nástupní mzdu v rozsahu 40 000 až 50 000 Kč
- Spravedlivý bonusový systém odměn závislý na vlastním výkonu a šikovnosti
- Kariérní růst
- Certifikované vzdělávání ŠKODA
- Zázemí moderního autosalonu
Firemní benefity – stravování v místě, kávový servis, benefitní karta, firemní tarif, finanční bonus, zaměstnanecké slevy, vzdělávání, kariérní růst, firemní akce.