Specialista klientské péče - operátor call centra

  • telefonní kontakt s klienty, kteří chtějí lepší podmínky
  • doporučování dalších přidružených produktů
  • administrativní práce spojená s péčí o klienty

POŽADUJEME

  • zkušenosti z call centra je podmínkou
  • vášeň pro telefonování
  • skvělé komunikační schopnosti
  • ochotu učit se nové věci
  • samostatnost, zodpovědnost a chuť do práce s lidmi
  • maturitní vysvědčení podmínkou

NABÍZÍME

U nás je pohoda na prvním místě!

Nemáme žádná striktní pravidla ohledně oblékání – klidně přijď v džínách a tričku.

Co tě u nás čeká?

  • Káva a čaj po celý den – kdykoliv si potřebuješ dát pauzu.
  • 25 dnů dovolené a navíc 2 sick days – protože odpočinek je důležitý!
  • Stravenkový paušál – dobré jídlo musí být.
  • Multisport karta, abys mohl/a být fit a v kondici.
  • Speciální nabídky produktů od AirBank.
  • Skvělá atmosféra na firemních akcích, teambuildinzích a v relax zóně s fotbálkem. Určitě si najdeš to své!

A co víc?

  • Osobní rozvoj v oblasti pojišťovnictví a rychlé výsledky, které uvidíš na vlastní oči.
  • Hlavní pracovní poměr s možností po zaučení pracovat i z domova.
  • Kvalitní zaškolení, abys na vše byl/a perfektně připraven/a.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Michaela Pavlíčková
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 703 865 349
+420 703 865 349

Kód: 57688

Místo práce: Ústí nad Labem

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 25000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.