Rozšiřujeme tým o další kolegy, kteří se budou starat o zákazníky společnosti ČEZ.
Bydlíš na místě se špatným spojením do města nebo musíš z jakéhokoliv důvodu být doma, ale přesto chceš pracovat? Máme pro Tebe práci, která se dá po zaškolení vykonávat z domova, není tedy potřeba nikam docházet a pracovat se dá odkudkoli. Pokud ale preferuješ být s námi v officu, budeš u nás mít samozřejmě připravené svoje pracovní místo.
Důležité je, aby na Tebe byl spoleh, příjemné vystupování s lidmi a nevadilo Ti volání? Pokud sis odpověděl/a ano, pokračuj ve čtení níže.
NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVĚK – 15 000 KČ
Po úspěšném zapracování možnost získání mobilního telefonu.
Co bude náplní práce?
- Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a rozšiřovat jejich služby (ČEZ Mobil).
- Práce v interních informačních systémech.
Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?
- Máš výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem a příjemný hlasový projev.
- Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
- Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.
Proč do toho jít?
- Náborový příspěvek 15 000 Kč!
- Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový
- Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
- Zaškolíme tě přímo na pracovišti, pak už můžeš pracovat z domova.
- Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.