Specialista/ka kontaktu se zákazníky Vodafone (Příbram)

Rozšiřujeme naše řady o nové kolegy/kolegyně, kteří mají zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem služeb telefonních operátorů zákazníkům.

Co bude tvým posláním?

  • Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky Vodafone, rozšiřovat a zlepšovat jejich služby.
  • Základní práce s PC.
  • Soutěžit, učit se novým věcem a rozvíjet se.

Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?

  • Máš už zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem služeb telefonních operátorů.
  • Máš příjemný hlasový projev a čeština je tvůj rodný jazyk.
  • Pro komunikaci s lidmi nepotřebuješ manuál, naopak si bez problémů vystačíš se svým přirozeným komunikačním talentem.

Proč do toho jít?

  • Náborový příspěvek 15 000 Kč.
  • Nabízíme fixní mzdu + neomezené provize za uzavřené objednávky po telefonu.
  • Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový.
  • Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
  • Odměna za doporučení zaměstnance 4 000 Kč.
  • V průběhu tří týdnů tě zaškolíme a uděláme z tebe profíka.
  • Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.
  • Motivační interní soutěže.
  • Občerstvení na pracovišti zdarma.

logo

Firma: ATODA spol. s r.o.

Kontakt: Kateřina VOZÁBOVÁ
Lidická tř. 2331/6a
370 01 České Budějovice

Telefon: 380900122

Místo práce: Příbram

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 24000 - 32000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.