SPECIALISTA NA NÁKUP A PRODUKTY(40-55 000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Máte zkušenosti v oblasti nákupu nebo produktového managementu a hledáte novou příležitost? Baví vás řídit nákupní procesy, nebo jste profesionál/ka v oblasti správy produktů? Hledáme profesionála každým coulem, který naplánuje a domluví všechny procesy k dokonalosti.

Právě hledáme do svých týmů specialisty na různé pozice v oblasti nákupu a produktového managementu. Tato nabídka je vhodná jak pro kandidáty s odbornými zkušenostmi v nákupu, tak pro ty, kteří se chtějí zaměřit na řízení produktů.

Vykročte správnou nohou na cestě za kariérou a zašlete nám svůj životopis!

Náplň práce

NÁKUPNÍ CESTA

  • Zajištění plynulé dodávky materiálů a komponentů pro projekty
  • Komunikace s dodavateli, kontrola plnění smluvních podmínek
  • Příprava a správa objednávek, sledování skladových zásob
  • Spolupráce s účetním oddělením na zpracování faktur a plateb

PRODUKTOVÁ CESTA

  • Řízení portfolia produktů a jejich uvádění na trh
  • Spolupráce s obchodním a marketingovým týmem na rozvoji produktů
  • Sledování tržních trendů a inovací v oblasti IT a spotřební elektroniky
  • Optimalizace a správa produktových strategií

Nabízíme

  • Mzdové rozpětí: 45 000 – 55 000 Kč měsíčně, dle zkušeností a konkrétní pozice
  • Možnost bonusů a odměn na základě výkonu a úspěšného plnění projektů
  • Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí a perspektivou růstu
  • Možnost kariérního postupu v oblasti nákupu a logistiky
  • Firemní benefity: příspěvky na stravování, příspěvky na dopravu, možnost flexibilní pracovní doby
  • Flexibilní pracovní podmínky
  • Příležitost podílet se na zajímavých projektech v oblasti nákupu, s možností zapojit se do nových technologických a výrobních procesů
  • Místo výkonu práce: Praha

Požadujeme

NA VAŠÍ CESTĚ K NÁM SE VÁM BUDE HODIT

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru ekonomie, techniky nebo příbuzném oboru
  • Znalost správy produktů nebo nákupních procesů
  • Zkušenost s řízením produktových portfolií nebo nákupních operací
  • Pokročilá znalost MS Office, zejména Excel
  • Minimálně 2 roky praxe v oblasti nákupu nebo produktového managementu
  • Analytické myšlení a schopnost samostatného rozhodování
  • Výhodou zkušenost s ERP systémy (např. SAP, Helios) nebo nástroji jako Power BI
  • Orientace v tržních trendech a inovacích v oblasti IT a spotřební elektroniky
  • Schopnost komunikovat v angličtině (ústně i písemně)

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Bc. Markéta Ševčíková

Telefon: +420 778705557

Kód: 61542

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.