Staň se součástí úspěšné investiční společnosti a podpoř naše klientské operace precizní evidencí a administrativou! Jsme CODYA investiční společnost, a.s., odborníci na správu fondů, a právě rozšiřujeme náš tým. Hledáme pečlivého a organizovaného specialistu oddělení klientských služeb. Tato pozice nezahrnuje telefonickou komunikaci se zákazníky – zaměříš se především na administrativní práci a správu klientských smluv. Pokud hledáš stabilní práci v administrativě bez nutnosti telefonování, neváhej nám zaslat svůj životopis!* Kontrolu a evidenci smluvní dokumentace * Správu a aktualizaci klientských údajů * Zajištění souladu dokumentace s interními pravidly a legislativou * Komunikaci s interními týmy a partnery ohledně podkladů ke smlouvám * Administrativní podporu klientských operací, včetně práce s interními systémy * Přípravu reportů a podkladů pro vedení společnosti
POŽADUJEME:
- Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru * Praxi na obdobné pozici (výhodou) * Schopnost práce s dokumentací a orientaci v administrativních procesech * Pečlivost, systematičnost a smysl pro detail * Aktivní práce s MS Office a zkušenost s administrativními systémy * Spolehlivost, samostatnost a schopnost efektivně plánovat úkoly * Výbornou znalost českého jazyka a bezchybnou písemnou komunikaci
NABÍZÍME:
- Flexibilní pracovní doba * Nadstandardní mzda odpovídající tvým zkušenostem * 25 dní dovolené + 3 sick days na regeneraci * Moderní pracoviště v Brně, snadná dostupnost * Služební telefon * Podpora tvého odborného růstu – školení, kurzy, konference * Příspěvky na penzijní připojištění či životní pojištění * Příspěvek v rámci FKSP nebo Multisport kartu * Příspěvek na stravování
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!