Specialista pro odměňování a benefity - part time

Ahoj!

Náš HR Operations tým, vedený Marťou, prošel nedávno zásadními změnami v oblasti odměňování a benefitů. Vybudovali jsme pevné základy pro Comp&Ben – gradovali jsme pozice, upravili bonusová schémata a nastavili klíčové procesy. Teď hledáme Compensation & Benefits Specialistu, který nám pomůže tyto procesy nejen udržovat na špičkové úrovni, ale i posunout dál! Tato role je ideální pro někoho se silnými technickými dovednostmi a zkušenostmi v oblasti C&B, kdo navíc ocení flexibilitu.

Co budeš mít na starosti:

  • Exekuci klíčových procesů v oblasti Comp&Ben – budeš mít na starosti vše od aktualizace tržních dat, gradování pozic, ročního navyšování mezd, až po propojení Performance Managementu a bonusových schémat.
  • Nastavení a udržování Comp&Ben procesů –základy už máme pevně postavené, ale čeká nás další fáze rozvoje a optimalizace, kterou budeš mít pod kontrolou.
  • Účast na strategických rozhodnutích – budeš součástí klíčových jednání o strategii C&B pro celou Heureka Group. Pomůžeš zajistit, aby naše strategie byla vždy aktuální, konkurenceschopná a v souladu s tržními trendy.
  • Poradenství pro HR a management – budeš partnerem pro management i HR tým - Talent Acquisition a HR Business Partnery, kterým budeš poskytovat odborné poradenství v oblasti odměňování, aby mohli přijímat ta nejlepší rozhodnutí ohledně mezd a benefitů.
  • Přípravu Comp&Ben podkladů – budeš se starat o to, aby naše Comp&Ben data byla vždy aktuální a správně spravovaná. K tomu budeš připravovat analýzy a reporty, které podpoří strategická rozhodnutí.
  • Spolupráci s externími dodavateli – zajistíš nákup tržních dat a jejich správné začlenění do interních systémů.

Co od tebe očekáváme:

  • Minimálně 4 roky zkušeností v oblasti Compensation & Benefits – primární znalost českého prostředí a velké plus jsou zkušenosti ze zemí, kde Heureka působí.
  • Zkušenosti s nastavováním a udržováním C&B procesů – od ročního navyšování platů po práci s externími daty a gradování pozic.
  • Excelentní technické dovednosti – Excel máš v malíčku, zkušenost s BambooHR nebo jiným HRIS je plus.
  • Znalost českého trhu – rozumíš trendům a strukturám odměňování a benefitů v ČR a CEE.
  • Angličtinu na komunikativní úrovni – tvůj team leader je sice Češka, ale budeš součástí mezinárodního týmu a většina týmových meetingů probíhá v angličtině.
  • Samostatnost, ale týmového ducha – hledáme experta, který rozumí své práci, ale také umí podpořit tým.

Na co se můžeš těšit:

  • Možnost zkráceného úvazku a flexibilní pracovní dobu, podle tvých potřeb.
  • Neformální firemní kulturu a pozitivní přístup k práci.
  • Balíček Benefitů.
  • Práci s novými technologiemi.
  • Prostředí podporující nové nápady.
  • Možnost osobního a profesního růstu.
  • Fajn partu na HR i v Heurece.

Zajímá tě, jak to u nás vypadá? Podívej se na náš profil na Atmoskop.cz!

Kdo jsme?

Jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma ve střední a východní Evropě, která působí na 9 trzích. Naše služby každý měsíc využije více než 20 milionů uživatelů. Patříme mezi špičky v porovnávání cen a pomáháme lidem s výběrem toho nejlepšího zboží.

Pokud tě pozice zaujala, zašli nám své CV a motivační dopis. Těšíme se na tebe!

Firma: Heureka Group a.s.

Kontakt: Nela Hronková Sobotovičová
Karolinská 706/3
186 00 Praha 8 - Karlín

Telefon: 725 996 721

Kód: 460181

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.