Hledáš moderní společnost, kde tě bude práce opravdu bavit? Pro mezinárodní firmu, která si zakládá na skvělé atmosféře v týmu momentálně hledáme empatickou posilu do oddělení zákaznického servisu. Pokud tě baví pomáhání druhým, rád/a komunikuješ s lidmi a chceš denně využívat angličtinu a němčinu, jsi tady správně! Většinu práce zvládneš na dálku, občas se potkáš s kolegy v kanceláři. Co budeš dělat? - Pečovat o zákazníky – odpovídat na jejich dotazy hlavně přes e-mail a chat (telefonáty jsou minimální) - Pomáhat s výběrem produktů a doporučovat nejlepší řešení podle jejich potřeb - Radit zákazníkům s produkty, včetně užitečných tipů a triků, jak je efektivně využívat - Komunikovat v angličtině a němčině s mezinárodními klienty - Spolupracovat se zahraničními i českými kolegy z různých oddělení (Design, Marketing, Prodej)
POŽADUJEME:
- Domluvíš se plynule anglicky a německy - Jsi empatický/á a rád/a pomáháš lidem - Komunikace ti nedělá problém a dokážeš řešit různé situace s klidem a profesionalitou - Jsi otevřený/á práci v týmu, ale zvládneš pracovat i samostatně - Výhodou jsou zkušenosti ze zákaznického servisu, ale rádi tě zaučíme i jako čerstvého absolventa
NABÍZÍME:
Proč tě tahle práce bude bavit? - 5 týdnů dovolené pro pořádný odpočinek - Flexibilní práce z domova – kombinace kanceláře a home office (2 dny v kanceláři, 3 dny z domova) - Příspěvek na stravování a občerstvení v kanceláři (káva, čaj, ovoce) - Moderní mezinárodní firma s pohodovou kulturou, hezkým a čistým prostředím - Skvělý tým, který tě podrží a se kterým se budeš cítit jako doma - Neformální pracovní prostředí a firemní akce (grilovačky, vánoční večírky apod.).