Orientujete se v oblasti reklamací a řízení kvality? Máte výborné komunikační dovednosti a zkušenosti v technickém oboru? Pak se přidejte k nám. Na pozici Specialisty řízení reklamací budete hrát významnou roli v reklamačních procesech a jejich řešení a stanete se součástí sehraného reklamačního týmu.
Co bude vaší náplní práce?
- zhodnocení reklamací a rozhodnutí o jejich oprávněnosti
- kompletní řízení agendy v procesu reklamací
- příprava podkladů k reklamaci
- spolupráce s kontrolou kvality, technologií a dalšími odděleními
- vedení záznamů a příslušných protokolů
Co k této pozici budete potřebovat?
- středoškolské vzdělání technického směru
- znalosti anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni
- znalost práce s počítačem
- řidičský průkaz sk. B
- výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
Co u vás oceníme?
- chuť pracovat a pozitivní přístup k prováděným úkolům
- pečlivost a spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost při práci
- kreativní myšlení
Co vám za to můžeme nabídnout?
Pestrou náplň práce, při které se budete seberealizovat a ukážete své technické znalosti. Aby se vám dobře pracovalo, dostanete od nás mobilní telefon a notebook. Pozveme vás na jazykové kurzy a na další odborná vzdělávání. Využít můžete také zvýhodněné služby našeho mobilního operátora a zvýhodněné ceny služeb u našich smluvních partnerů. Tři dny zdravotního volna a příspěvek na stravování je u nás samozřejmostí.
Kdy a kde se k nám můžete přidat?
- přidat se k nám můžete ihned, případně se můžeme na termínu nástupu dohodnout
- místo výkonu práce Hořovice