Specialista řízení reklamací

Orientujete se v oblasti reklamací a řízení kvality? Máte výborné komunikační dovednosti a zkušenosti v technickém oboru? Pak se přidejte k nám. Na pozici Specialisty řízení reklamací budete hrát významnou roli v reklamačních procesech a jejich řešení a stanete se součástí sehraného reklamačního týmu.

Co bude vaší náplní práce?

  • zhodnocení reklamací a rozhodnutí o jejich oprávněnosti
  • kompletní řízení agendy v procesu reklamací
  • příprava podkladů k reklamaci
  • spolupráce s kontrolou kvality, technologií a dalšími odděleními
  • vedení záznamů a příslušných protokolů

Co k této pozici budete potřebovat?

  • středoškolské vzdělání technického směru
  • znalosti anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni
  • znalost práce s počítačem
  • řidičský průkaz sk. B
  • výborné komunikační a vyjednávací schopnosti

Co u vás oceníme?

  • chuť pracovat a pozitivní přístup k prováděným úkolům
  • pečlivost a spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost při práci
  • kreativní myšlení

Co vám za to můžeme nabídnout?

Pestrou náplň práce, při které se budete seberealizovat a ukážete své technické znalosti. Aby se vám dobře pracovalo, dostanete od nás mobilní telefon a notebook. Pozveme vás na jazykové kurzy a na další odborná vzdělávání. Využít můžete také zvýhodněné služby našeho mobilního operátora a zvýhodněné ceny služeb u našich smluvních partnerů. Tři dny zdravotního volna a příspěvek na stravování je u nás samozřejmostí.

Kdy a kde se k nám můžete přidat?

  • přidat se k nám můžete ihned, případně se můžeme na termínu nástupu dohodnout
  • místo výkonu práce Hořovice

logo

Firma: TEDOM a.s.

Kontakt: Jana MICHALOVÁ
Masarykova 1436
268 01 Hořovice

Telefon: 725503266

Místo práce: Hořovice

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.