SPECIALISTA NA SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA + VLASTNÍ SPOKOJENOST

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Jsi komunikativní, vstřícný a opravdu ti záleží na spokojené, zpětné vazbě, za tvoji práci? Dokážeš řešit tuto problematiku v anglickém jazyce, máš již praxi z výrobní společnosti, třeba v oblasti kvality a technické zádrhely tě motivují k hledání řešení?

Pak mi zašli svůj životopis nebo zavolej, protože hledáme právě tebe! 

Náplň práce

  • Pravidelná komunikace se svěřeným okruhem zákazníků
  • Aktualizace jejich potřeb a požadavků
  • Řešení případných reklamací, zajištění nápravných opatření a vedení příslušné evidence
  • Komunikace napříč odděleními firmy včetně zahraničních, sesterských společností
  • Vykomunikování všech potřeb ve společnosti vedoucí ke spokojenosti zákazníka
  • Příprava auditů
  • Reporty přímým nadřízeným

Nabízíme

  • Nástupní plat 45.000 Kč
  • Osobní ohodnocení a docházkový bonus
  • Vlastní rozvržení pracovního plánu
  • Flexibilní pracovní doba
  • 25 dnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Dotovaná strava v místní jídelně
  • Stravenky
  • Občerstvení na pracovišti
  • Pracovní vybavení - telefon a notebook
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Možnost profesního i platového růstu
  • Sleva na firemní produkty
  • Místo výkonu: Okr. Pardubice 

Požadujeme

  • Min. SŠ technického nebo ekonomického směru
  • Může být vyváženo praxí z výrobní společnosti v oblasti kvality
  • Analytické a technické myšlení
  • Časová flexibilita, organizační a velice dobré komunikační schopnosti
  • Aktivní práce na PC a jeho programech
  • Aj - komunikativní úroveň slovem i písmem
  • Příjemné, prezenční vystupování a prozákaznická orientace
  • Ochota učit se a zdokonalovat 
  • Ochota dojíždět do místa výkonu práce/Pardubice

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Jana Srncová

Telefon: +420 775474383

Kód: 58963

Místo práce: Královéhradecký kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.