Chcete být součástí našeho týmu a ukázat, co opravdu umíte?
Stále rozšiřujeme náš tým zákaznického servisu a hledáme kandidáty, kteří:
– mluví plynně anglicky, nebo plynně německy a dorozumí se i anglicky, nebo plynně italsky a dorozumí se i anglicky
– proaktivně navrhují řešení, mají rádi výzvy, zvednou telefon a zavolají našim zákazníkům místo posílání e-mailu tam a zpět
– nebojí se počítačů a než zavolají IT, zkusí restartovat počítač
– rádi se učí nové věci a sdílejí s kolegy tipy a triky
Co od nás můžete očekávat?25 dní dovolené? Příspěvek na penzijní připojištění? Školení? Jídelnu? Zkrácenou pracovní dobu? Možnost občasné práce na home–office? Firemní akce? Samozřejmě!
Ale jde nám také o to podělit se o kulinářské dobroty, které jsme si doma uvařili, nebo jen tak posedět a dát si kávu s kolegy. Snažíme se být místem, kam se v pondělí ráno budete rádi vracet!
Co od vás očekáváme?
- odpověď na hovory a e-maily kolegů a zákazníků včas, profesionálně a smysluplně
– že si poradíte se širokou škálou zákaznických a administrativních úkolů na denní bázi
– spolupráci s ostatními kolegy a ostatními odděleními v rámci společnosti
– proaktivní přístup