Co vás u nás čeká?
• Administrativní činnost spojená s péčí o svěřené logistické zákazníky
• Komunikace se zákazníky, skladem, napříč odděleními a pobočkami
• Kompletní zpracování objednávek – příjem a vydej zboží v interních systémech
• Příprava podkladů pro fakturaci a inventury
• Řešení a evidence reklamací.
Jak si vás představujeme?
• Baví vás komunikovat s lidmi, pomáhat jim, hledat řešení a dotahovat věci do konce
• Máte týmového ducha, jste empatičtí a ctíte zodpovědnost za odvedenou práci
• Rád/a se učíte novým věcem a máte chuť na sobě pracovat
• Máte min. SŠ vzdělání
• Ovládáte MS Office a to především excel
• Výhodou bude, když se domluvíte Anglicky nebo Německy
• Zkušenost s prací na obdobné pracovní pozici je výhodou nikoliv podmínkou.
Co vám nabízíme?
• Smlouvu na hlavní pracovní poměr
• Zázemí tradiční dopravní a logistické firmy
• Kanceláře i sklad ve vlastních moderních budovách
• Vysokou míru zodpovědnosti a samostatnosti
• Velmi dobré mzdové ohodnocení
• Částečně flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova
• Firemní vzdělávání v České republice a Rakousku a další zaměstnanecké benefity
• Dog-friendly kancelář;
Začít můžete hned - přesvědčte se sami na webových stránkách logistikasrdcem.cz