Specialista zákaznického servisu

  • Spravovat a aktualizovat zákaznická data, informace o produktech a zboží v interním systému.
  • Potvrzovat a koordinovat zakázky.
  • Organizovat logistiku přepravy, sledovat a kontrolovat stav objednávek a dodávek.
  • Spolupracovat s nákupním oddělením při nedostatku materiálu.
  • Vystavovat faktury a podílet se na optimalizaci interních procesů.
  • Každodenně komunikovat se zákazníky a obchodním oddělením.

POŽADUJEME

  • Zkušenosti na podobné pozici
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Znalost zákaznických portálů

NABÍZÍME

  • 5 týdnů dovolené
  • Závodní stravování
  • Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem od 8 do 13 hodin
  • Příspěvěk na penzijní nebo životní připojištění

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Tereza Liczmanová
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420727810539
+420727810539

Kód: 59481

Místo práce: Kopřivnice

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.