Koho hledáme? Cílevědomého kolegu s nadšením pro práci, který bude zastřešovat každodenní provoz databází. Kdo jsme? jedna z nejstabilnějších IT společností na českém trhu. Zajímavé projekty, moře benefitů, pravidelný rozvoj našich zaměstnanců a moderní zázemí. To vše ti nabídneme – připoj se k nám! * Administrace podnikové infrastruktury * Monitoring a následné odstranění vzniklých problémů * Správa spojená s OS Linux * Příprava administrátorské dokumentace * Zlepšovaní dovedností v rámci pravidelných školení
POŽADUJEME:
- Min. 1 rok praxe s administrací databáze PostgreSQL / ORACLE * Znalost OS Linux * Chuť se dále vzdělávat a rozvíjet * Ideálně máš dokončené studium v IT (SŠ) * Porozumíš textu v AJ
NABÍZÍME:
- Tým skvělých kolegů * Špičkové pracovní zázemí s RELAX zónou * Možnost plánovat si práci (home office, flexibilní pracovní doba) * Poskytneme ti služební telefon a notebook * Prostor k rozvoji v rámci školení či odborných kurzů * Sick days
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Pozice je vhodná pro: specialisty správce, admin, administrátor, administrator, postgresql, mariadb, oracle, informix, linux, unix. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Další pracovní nabídky naleznete na stránkách http://jobscontact.cz/nabidky-prace/. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!