Staňte se součástí IT support týmu pro zdravotnictví #2349 (35 - 40.000 Kč)

Pracovat v CGM je fajn job. Máme totiž propracovaný systém zaměřený na worklife balance, a tak máme čas i na osobní život! Přidejte se k nám a ověřte si, jaké to je vidět ve své práci smysl a zároveň mít jistotu zaměstnání. Do týmu podpory hledáme nového kolegu na pozici pracovníka oddělení péče o zákazníky pro podporu lékařských informačních systémů CGM. Máte zkušenosti s pasivní formou supportu pro zákazníky? Jste technicky zdatní, nebojíte se práce s informačními technologiemi, máte empatii a chcete pomáhat lékařům při jejich každodenních pracovních agendách? Tak to hledáme právě Vás!

  • Vaší hlavní náplní práce bude telefonická podpora našich zákazníků, odbavování emailů a případné servisní návštěvy přímo v ordinacích lékařů. Potkáte se také s revizí návodů a testováním. * Pracujeme na 8hodinové směny a poskytujeme podporu zákazníkům od 7-19h. Nepracujeme o víkendu a o svátcích. Směny jsou dohodnuté vždy předem v souladu s potřebami týmu i jednotlivce.

POŽADUJEME:

  • Máte alespoň středoškolské vzdělání, * vyznáte se v IT technologiích a na pokročilé úrovni ovládáte MS Office, * jste komunikativní a zvládnete profesionálně vystupovat – naši zákazníci jsou lékaři a je důležité, aby se potkal jejich jazyk s osobností technika, * jste aktivním řidičem (B) – někdy je potřeba zajet přímo ke klientovi, * výhodou je, pokud máte angličtinu na komunikativní úrovni.

NABÍZÍME:

  • Zázemí prosperující a stabilní nadnárodní společnosti, * celofiremní vzdělávání in house (včetně jazykových kurzů), * kariérní růst – možnost stoupat na vyšší pozice v rámci IT, * 25 dnů dovolené + 5 sick days, * možnost občasné práce na home office po ukončení zkušební doby, * penzijní připojištění, * motivační bonusový systém, * stravenky, * a především tým skvělých kolegů! * Kdy - kde? * nástup IHNED nebo dle dohody * místo výkonu práce: Praha * Poslední krok: Pošlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií a do předmětu uveďte název pozice. Vybrané kandidáty/kandidátky pozveme na osobní pohovor do naší brněnské pobočky. Těšíme se na Vás!

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!

logo

Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o.

Kontakt: Dominika Jechová

Telefon: 00420602642915

Kód: 206990

Místo práce: Hlavní město Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.