Team Leader Zákaznického servisu

HLEDÁME VAŠI ENERGII A ODHODLÁNÍ!

Do našeho týmu zákaznického servisu hledáme samostatného a aktivního řešitele na pozici Team Leadera. Tento člověk bude „pravou rukou“ manažera a klíčovou oporou týmu.

Staňte se součástí týmu Super zoo, člena Plaček Group, lídra v péči o domácí mazlíčky, a pomozte nám měnit svět soužití se zvířátky.

PROČ PRÁVĚ K NÁM?

VIZE: „Jsme blízký a inspirativní partner pro všechny, kteří pečují o šťastný život zvířecích členů rodiny.“

HODNOTY NAŠICH LIDÍ:

Máme rádi zvířátka – Naše práce má smysl, protože pomáháme zákazníkům pečovat o jejich mazlíčky.

Vytváříme hodnoty – Jsme součástí úspěšné a stabilní společnosti s rodinnými kořeny.

Jsme aktivní řešitelé – Každý den se posouváme kupředu a hledáme lepší způsoby, jak pracovat efektivněji.

Fungujeme jako jeden tým – Navzájem si pomáháme a vytváříme přátelskou atmosféru.

Zastáváme respekt a partnerství – Vážíme si každého kolegy a dáváme příležitost růst.

KLÍČOVÉ POŽADAVKY:

  • Samostatnost a schopnost řešit problémy – nehledáme jen správce, ale někoho, kdo bude aktivně hledat řešení a zlepšení.
  • Flexibilita – občas bude potřeba zasáhnout i mimo běžnou pracovní dobu, například pustit objednávky v neděli nebo pomoci při řešení problémů odpoledne.
  • Schopnosti vést a řídit tým – budete motivovat, trénovat a koordinovat členy týmu tak, aby vše běželo hladce.
  • Prozákaznický přístup – spokojený zákazník je naším hlavním cílem.
HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI A POVINNOSTI:
  • Řízení a hodnocení členů týmu zákaznického servisu.
  • Opora týmu při řešení složitých případů či procesů.
  • Sledování výkonu týmu, řešení stížností zákazníků a implementace zlepšení.
  • Efektivní komunikace se zákazníky, řešení dotazů, stížností a problémů.
  • Zajištění plynulého vykrytí objednávek a optimalizace procesů v zákaznickém servisu.
  • Koordinace navýšení objemů zboží během „silných“ měsíců a dalších důležitých období.
  • Identifikace oblastí pro zlepšení zákaznického servisu a implementace inovací.
  • Spolupráce s ostatními odděleními.

POŽADUJEME:

POŽADAVKY NA VZDĚLÁNÍ A KVALIFIKACE

  • SŠ/VŠ vzdělání.
  • Výborné komunikační schopnosti (ústní i písemné).
  • Znalost MS Office na pokročilé úrovni.

DOVEDNOSTI A ZKUŠENOSTI:

  • Angličtina na komunikativní úrovni.
  • Schopnost koordinovat práci s kolegy z jiných oddělení.
  • Samostatnost a proaktivní přístup.

NABÍZÍME:

  • 25 dnů dovolené v roce pro vaše zasloužené odpočinkové chvíle;
  • Stravenkový paušál v maximální možné výši 116 Kč za odpracovanou směnu;
  • Zaměstnanecké ceny na chovatelské potřeby a krmiva;
  • Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů;
  • Možnost prohlubování a zvyšování kvalifikace v oboru;
  • Odměny za doporučení.

Zaujalo vás to? Pošlete nám svůj životopis a připojte se do týmu Plaček Group v Poděbradech! Těšíme se na vás!

logo

Firma: SUPER PET , a.s.

Kontakt: Zuzana Vyleťalová

Kód: A2870

Místo práce: Poděbrady

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.