Hledáte-li stabilní zaměstnání, kde denně využijete angličtinu, čtěte dál! Do operačního centra, které zajišťuje inženýrské služby pro zákazníky napříč Evropou, hledáme nového kolegu. Jste-li připraven využít své technické znalosti v obchodní oblasti a podílet se na vytváření inovativních technických řešení pro zákazníky v oblasti těžby, tato pozice je určena právě vám!! * Budete vytvářet obchodní a technická řešení na míru pro koncové zákazníky v oblasti zpracování nerostů. Tato řešení budou zahrnovat různé služby, včetně servisu přímo u zákazníků, inženýrských studií, modernizací, pokročilých služeb a preventivní údržby, která využívá vzdálené monitorování stavu zařízení. * Budete spolupracovat s týmy napříč odděleními, jako jsou prodej, produktový management, finance, právní záležitosti a projektové řízení, a po získání zkušeností také komunikace s koncovými zákazníky pro zajištění jejich spokojenosti a naplnění jejich potřeb. * Budete spravovat dokumentaci, používat a udržovat šablony dle firemních standardů a zajistíte, aby všechny návrhy měly profesionální obsah. * Budete podporovat prodej tím, že zajistíte marketingové a prodejní prezentace a připravíte potřebnou dokumentaci během celého procesu nabídky až po její předání zákazníkovi.
POŽADUJEME:
- Máte minimálně střední školu ideálně s technickým zaměřením (strojní/elektro). * Máte zkušenosti v oblasti prodeje/inženýringu/přípravy technických nabídek nebo projektového inženýrství. * Ovládáte anglický jazyk slovem i písmem na komunikativní úrovni (denní komunikace se zákazníky, dodavateli a dalšími stranami). * Máte ochotu cestovat (2–4x ročně v rámci Evropy s dobou pobytu pokaždé 1–2 týdny) – školení, workshopy, seznámení se s kolegy. * Jste silně orientován na zákazníka. * Máte týmového ducha – táhnete společně za jeden provaz s cílem poskytnout zákazníkovi to nejlepší řešení.
NABÍZÍME:
- Roční finanční bonus. * Flexibilní pracovní doba. * 25 dní dovolené. * Každoroční revize mezd. * Možnost práce z domova (Home Office) s finančním příspěvkem v kombinaci s prací v kanceláři. * MultiSport karta. * Možnost se vzdělávat – interní/externí odborné kurzy, jazykové kurzy a konference. * Stravenkový paušál (finanční příspěvek přímo do mzdy). * Příspěvek na penzijní připojištění (2–3 % z měsíční mzdy navíc). * A mnoho dalšího…
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!