O pozici:
Na této pozici budete zodpovědní za tvorbu, aktualizaci a evidenci firemní dokumentace a metodik v oblastech bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP), požární ochrany (PO) a ochrany životního prostředí (ŽP).
Vaše role zahrnuje evidenci a šetření pracovních úrazů, analýzu příčin a přijímání nápravných opatření. Budete organizovat vstupní a periodická školení zaměstnanců a externích pracovníků. Dále budete jednat s auditory a orgány státní správy, zajišťovat dodržování bezpečnostních předpisů, vyhledávat a hodnotit rizika na pracovišti. Očekává se Vaše aktivní účast na projektech a spolupráce s dodavateli v relevantních oblastech.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ / VŠ vzdělání
- Platné OZO BOZP, min. technik PO, vítána znalost oblasti a legislativy environmentu
- Znalost požadavků ISO norem 45 001, vítána znalost norem 14 001
- Samostatný a proaktivní přístup při řešení úkolů
- Znalost práce na PC
- ŘP sk. B
Co nabízíme:
- Týden dovolené navíc
- Výkonnostní bonusy
- 50% příspěvek na dopravu a stravování
- Odměna za doporučení nového kolegy 20 000,-
- Benefitní Karta UP
- Služba „Employee Life Assistant“ pro právní a odbornou pomoc v životních situacích
- Pravidelné navýšení mzdy (po zkušební době a poté jednou ročně)
- Příspěvek na penzijní spoření v závislosti na délce pracovního poměru až 1 500,- / měsíčně
- Široký výběr vzdělávacích programů, např. jazykové kurzy
Předpokladem pro tuto roli je osoba s vynikajícími organizačními a komunikačními schopnostmi, schopností analytického myšlení a proaktivního přístupu k prevenci rizik a nehod.
Pokud máte zkušenosti ve správě a řízení BOZP, pak je tato pozice ideální pro rozvoj Vašich dovedností a odborných znalostí. Ozvěte se nám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!