Účetní/Asistentka jednatele

Pro našeho významného klienta, působícím v oboru údržby silnic a vše s tím spojeného, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Účetní/Asistentka jednatele. Budete pravou rukou jednatele společnosti!

Náplň práce:

1.) ÚČETNÍ AGENDA

  • Vedení účetnictví + vedení mzdové agendy (pracujeme v systému POHODA a mzdovém PAMICA), nemusíte mít dokonalé znalosti, ale přehled (pomůže Vám vzdělání či praxe, případně zajistíme i další vzdělávací kurz
  • Měsíční výkazy a roční závěrka
  • Příprava na audit
  • DPH (výkazy a reporty) – vše ve spolupráci s daňovými poradci
  • Máme 2 pobočky – zde dohled nad kroky pobočky (zaúčtování, apod.)

2.) ASISTENTSKÁ AGENDA

  • Příprava tendrů na veřejné zakázky (kvalifikace, reference, bankovní záruky, atd.) – tendry mají přibližně 40 stran, z toho se většina opakuje, stačí se naučit a následně vždy logicky přemýšlet co je důležité
  • Obsluha datové schránky (dodržovat lhůty pro vyzvednutí a reakce) – vše mít pod palcem (př. do 5 dnů reagovat na výhru v tendru
  • Běžná administrativní agenda (komunikace s ČSÚ, reporty do 15. dne v měsíci)
  • Příprava reportů pro vedení (jednatel a představenstvo)
  • Komunikace s kolegy na pobočkách (evidence majetku, inventury, objednávky věcí jako jsou tel. čísla, tarify, tankovací karty (máme 35 aut), apod.
  • Základní personalistika
  • Obsluha BÚ (příprava platebních příkazů ke schválení a autorizaci jednateli společnosti)

Požadujeme:

  • SŠ s maturitou/VŠ
  • Předchozí zkušenost minimálně se základním účetnictvím a vedení administrativní agendy
  • Znalost EXCELU na rozumné uživatelské úrovni, tzn. zvládám tabulky se vzorci
  • Dále pro nás skutečně důležité: pečlivost, odpovědnost, samostatnost, vlastní iniciativa a proaktivita, loajalita, logické uvažování a myšlení, schopnost hledat řešení, prioritizace úkolů
  • Schopnost fungovat samostatně v kanceláři bez kolektivu (většina kolegů je dlouhodobě v terénu a většinu času budete trávit skutečně sama)
  • Naopak nepotřebujeme jazykovou vybavenost (jednoduše u nás znalost ani AJ není třeba)

Nabízíme:

  • STABILITU – stabilní zázemí společnosti se stabilními zakázkami
  • Adekvátní mzdu dle fáze zaškolení a schopností
  • Oboustranně vyváženou flexibilitu fungování
  • Pracovní dobu pevnou + pružnou dle domluvy
  • Stélé HO možné po zaškolení 2 dny v týdnu
  • Stravenky 140 Kč/den
  • 2x sick day
  • Služební notebook a telefon, vše možné i soukromým účelům
  • Práci na HPP, ideálně plný úvazek, je možný i zkrácený úvazek
  • Kvalitní zaškolení stávající kolegyní, která nyní zastává tuto pozici!
  • Místo pracoviště: Za zastávkou 373, 109 00 Praha 10 - Dolní Měcholupy

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

logo

Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Kód: 2000498782

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2025 KARIERA.CZ s.r.o.