Vedoucí oddělení zákaznické podpory

Vaším úkolem bude vedení oddělení (10-20 členů týmu) a dohlížení nad procesy. Aktivně povede své podřízené k neustálému zlepšování svých dovedností, a tím i poskytovaných služeb. Budete jim rozdělovat činnosti a také pomáhat s vyřešením složitějších situací a určováním priorit tak, aby byly dosaženy stanovené cíle.

POŽADUJEME

Náš tým doplní pohodový člověk s výbornými komunikačními a organizačními dovednostmi, je absolventem bakalářského nebo magisterského studia, který má minimálně 3 roky zkušeností s vedením týmu zákaznického servisu amluví plynně anglicky.

NABÍZÍME

Nabízíme práci v příjemném kolektivu s flexibilní pracovní dobou a pozitivním přístupem k novým nápadům.

Kromě příspěvku na stravování budete mít také týden dovolené navíc, ať si během roku máte čas pořádně odpočinout a zaručený 13. plat.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

logo

Firma: ManpowerGroup s.r.o.

Kontakt: Michaela Rojíková
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1

Telefon: +420 734 173 421
+420 734 173 421

Kód: 57647

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.