Pro našeho klienta, účetní a daňovou kancelář, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí účetního týmu.
Náplň práce:
- Vedení a organizace práce svého účetního týmu, který zahrnuje 5 lidí
- Odborná i metodická podpora týmu finančních účetních, aby měli k dispozici aktuální informace a mohli se neustále rozvíjet
- Komunikace s klienty, kterým tým zpracovává účetnictví a poskytování odborného poradenství v účetních a daňových záležitostech
- Závěrečná kontrola zpracování dokladů a podkladů klientů, kontrola a zpracování DPH a kontrolní hlášení
- Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob, včetně výkazů za klienty ve svěřeném týmu
- Reporting klientům dle jejich požadavků
- Reporting vedení společnosti o činnosti a výsledcích týmu, včetně odborné a personální oblasti na týdenních poradách vedoucích
- Dodržování interních firemních postupů, které jsou klíčové pro organizaci práce a efektivní řízení týmu
Požadujeme:
- VŠ/SŠ vzdělání v ekonomickém oboru
- Minimálně 5 let praxi v oblasti účtování podnikatelských subjektů, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici
- Komplexní znalost účetní a daňové problematiky podle českých standardů a orientaci v příslušné legislativě
- Zkušenosti se sestavováním účetní závěrky, přiznáním k dani z příjmů a s výkaznictvím
- Výbornou znalost účetního programu Pohoda, schopnost efektivně jej využívat
- Perfektní znalost češtiny (C2) pro bezchybnou komunikaci s klienty i úřady
- Organizovanost, odpovědnost ke svěřené práci, dodržování termínů
Výhodou:
- Znalost dalších účetních programů
- Angličtina na úrovni B2, která vám umožní komunikovat s klienty, pokud si to budou přát
- Rychlá orientace v ekonomických systémech a schopnost využít moderní nástroje
Nabízíme:
- Spolupráci formou HPP
- Podporu vedení v odborné i metodické oblasti
- Podporu vzdělávání – kurzy zaměřené na legislativu, jazyky i soft skills
- Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce
- Zajímavou a různorodou činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací
- Home office 2 dny v týdnu po zapracování, abyste mohli lépe sladit pracovní a osobní život
- Dovolenou navíc a sick days pro kvalitní odpočinek
- Prémie formou podílové mzdy, které odmění Váš výkon
- Příspěvek na vzdělávání, sport, stravování a volný čas
- MultiSport kartu pro aktivní odpočinek
- Firemní akce a sympozia 2× ročně, kde se můžete nejen vzdělávat, ale i bavit
- Možnost nástupu ihned nebo dle domluvy
- Lokalita: Brno - Trnitá
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadované vzdělání
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadovaný jazyk a jeho úroveň
- Angličtina - Mírně pokročilá