Vedoucí účetního týmu

Pro našeho klienta, účetní a daňovou kancelář, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí účetního týmu.

Náplň práce:

  • Vedení a organizace práce svého účetního týmu, který zahrnuje 5 lidí
  • Odborná i metodická podpora týmu finančních účetních, aby měli k dispozici aktuální informace a mohli se neustále rozvíjet
  • Komunikace s klienty, kterým tým zpracovává účetnictví a poskytování odborného poradenství v účetních a daňových záležitostech
  • Závěrečná kontrola zpracování dokladů a podkladů klientů, kontrola a zpracování DPH a kontrolní hlášení
  • Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob, včetně výkazů za klienty ve svěřeném týmu
  • Reporting klientům dle jejich požadavků
  • Reporting vedení společnosti o činnosti a výsledcích týmu, včetně odborné a personální oblasti na týdenních poradách vedoucích
  • Dodržování interních firemních postupů, které jsou klíčové pro organizaci práce a efektivní řízení týmu

Požadujeme:

  • VŠ/SŠ vzdělání v ekonomickém oboru
  • Minimálně 5 let praxi v oblasti účtování podnikatelských subjektů, z toho alespoň 2 roky na vedoucí pozici
  • Komplexní znalost účetní a daňové problematiky podle českých standardů a orientaci v příslušné legislativě
  • Zkušenosti se sestavováním účetní závěrky, přiznáním k dani z příjmů a s výkaznictvím
  • Výbornou znalost účetního programu Pohoda, schopnost efektivně jej využívat
  • Perfektní znalost češtiny (C2) pro bezchybnou komunikaci s klienty i úřady
  • Organizovanost, odpovědnost ke svěřené práci, dodržování termínů

Výhodou:

  • Znalost dalších účetních programů
  • Angličtina na úrovni B2, která vám umožní komunikovat s klienty, pokud si to budou přát
  • Rychlá orientace v ekonomických systémech a schopnost využít moderní nástroje

Nabízíme:

  • Spolupráci formou HPP
  • Podporu vedení v odborné i metodické oblasti
  • Podporu vzdělávání – kurzy zaměřené na legislativu, jazyky i soft skills
  • Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce
  • Zajímavou a různorodou činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací
  • Home office 2 dny v týdnu po zapracování, abyste mohli lépe sladit pracovní a osobní život
  • Dovolenou navíc a sick days pro kvalitní odpočinek
  • Prémie formou podílové mzdy, které odmění Váš výkon
  • Příspěvek na vzdělávání, sport, stravování a volný čas
  • MultiSport kartu pro aktivní odpočinek
  • Firemní akce a sympozia 2× ročně, kde se můžete nejen vzdělávat, ale i bavit
  • Možnost nástupu ihned nebo dle domluvy
  • Lokalita: Brno - Trnitá

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadovaný jazyk a jeho úroveň

  • Angličtina - Mírně pokročilá

logo

Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Kód: 2000391626

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Plat: 60000 - 90000 Kč/měsíc



Reagovat na tuto pozici   na webu zaměstnavatele


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.