Vrchní referent/rada Oddělení kontrolní III ÚP Brno I FÚ pro JMK

Osoba na služebním místě vykonává tyto činnosti:

- provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti daně z příjmu právnických osob)

- komunikaci s daňovými subjekty,

- vyhledávací a analytickou činnost,

- vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj.

Požadujeme:

- vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu,

- bezúhonnost,

- svéprávnost,

- potřebná zdravotní způsobilost.

Co Vám nabízíme:

- místo výkonu: Brno

- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu

- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci

- motivační ohodnocení

- pružná pracovní doba

- 25 dní dovolené

- 5 dní indispozičního volna

- příspěvek na stravování

- čerpání individuálních příspěvků FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)

- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

- letní tábor pro děti zaměstnanců

- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

- propracovaný vzdělávací program.

Platové podmínky:

- platový tarif v rozmezí od 23390 Kč do 34370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

- osobní příplatek po zapracování od 5155 Kč do 6874 Kč

- zvláštní příplatek 3800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.

- možnost výkonnostních a cílových odměn,

- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci,

- pružná služební doba,

- 25 dní dovolené

- 5 dní indispozičního volna,

- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,

- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9831380

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 22.9.2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, náměstí Svobody 4, 602 00 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna3000@fs.mfcr.cz) nebo prostřednictvím datové sítě do datové schránky (qdhny4c).

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 301833 – vrchní referent/rada Oddělení kontrolní III Odbor kontrolní“.

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.