VÝKONNÁ ASISTENTKA/ZÁSTUPCE ŘEDITELE (80 – 110 000 Kč)

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Pro našeho významného klienta hledáme dynamickou a energickou pravou ruku Generálního Ředitele, která bude hrát klíčovou roli v úspěšném řízení společnosti. Pokud jste mistrem organizace, komunikace a multitaskingu a máte schopnost efektivně řešit každou situaci, pak hledáme právě Vás! Mějte snovou práci a pomozte nám budovat budoucnost! Zašlete nám Váš životopis ještě dnes!

Ředitel české společnosti, která se točí kolem developerských projektů a realit, hledá ambiciózní posilu na pozici:

VÝKONNÁ ASISTENTKA/ZÁSTUPCE ŘEDITELE (80 – 110 000 Kč)

Náplň práce

  • Budete pravou rukou Generálního ředitele, což znamená, že budete mít rozhodovací pravomoc v rámci svěřené agendy
  • Asistence při realizaci klíčových projektů, sledování termínů a zajištění potřebné dokumentace
  • Koordinace úkolů a sledování postupu projektů
  • Spolupráce s právními poradci a úřady
  • Rozvoj a implementace dlouhodobých strategií rozvoje společnosti
  • Udržování a rozvoj vztahů s klíčovými partnery a klienty
  • Pravidelné reportování výsledků projektů majiteli společnosti
  • Příprava a prezentace návrhů a analýz pro rozhodování
  • Řešení ad-hoc situací v rámci zvolené agendy

Nabízíme

  • Zázemí stabilního českého koncernu – jistota a podpora na každém kroku
  • Nadstandardní finanční ohodnocení + motivační bonusy – vaše úsilí bude náležitě odměněno.
  • Férové jednání a skvělý mentor v podobě pana ředitele – učte se od nejlepších!
  • Služební automobil i pro soukromé účely – jezděte stylově, ať už do práce nebo na výlet
  • Dovolenou navíc – protože odpočinek je důležitý
  • Flexibilní pracovní dobu – přizpůsobte si práci svému životnímu stylu
  • Telefon, notebook – moderní technologie vždy po ruce
  • Příspěvek na penzijní připojištění – myslete na svou budoucnost
  • Kanceláře v centru Brna – pracujte v srdci města
  • Místo výkonu práce: Brno + cestování v rámci ČR i zahraničí

Požadujeme

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru právo nebo ekonomie
  • Zkušenosti s plánováním a realizací dlouhodobých projektů
  • Praxi v rámci managementu a rozhodování v rámci společnosti
  • Silné analytické a strategické myšlení
  • Výborné organizační a plánovací schopnosti.
  • Zkušenosti s realizací investic (developerské projekty, společnosti apod.) - VÝHODOU
  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni (řešení zahraničních investic a komunikace s dodavateli)
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Samostatnost, flexibilitu, zápal pro věc, nadšení v rámci oboru

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Bc. Nikola Kolářová

Telefon: +420 739290528

Kód: 62097

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2024 KARIERA.CZ s.r.o.